ယေန႔စူပါတန္း၀င္ ဇာတ္ သဘင္ႀကီးတခ်ဳိ႕ႏွင့္ ဇာတ္လတ္တန္း ဇာတ္အဖြဲ႕ တခ်ဳိ႕ Fb ကေနၿပီး လို အပ္လ်က္ရွိေသာ သဘင္လုပ္သားမ်ား ကို ဖိတ္ေခၚ၍ အလုပ္ေခၚေနၾကရ သည္ကို ျမင္ေတြ႕ၾကားသိေနရေပသည္။
ဇာတ္သဘင္တစ္ဖြဲ႕ ျဖစ္ဖို႔ အဓိ က ေခါင္းေဆာင္မင္းသား တစ္ ေယာက္ကို ပံ႔ပိုးအသက္သြင္း ကူညီ ေပးၾကမည့္ သဘင္လုပ္သားမ်ား ျဖစ္ ၾကသည့္
စတိတ္ (ကန္႔လန္႔ကာမ်ားႏွင့္ ဇာတ္၀င္အခမ္းအနား ဆက္တင္မ်ား ကို တာ၀န္ယူရသည့္လုပ္သား ပညာ ရွင္မ်ား)၊
မီး (ဇာတ္အဖြဲ႕ရဲ႕ တစ္ညတာ ေဖ်ာ္ေျဖေရးမ်ားတြင္ စင္ေပၚမွ ပညာရွင္မ်ားကို လွပေအာင္အေရာင္ အေသြးမ်ားျဖင့္ ပံ့ပိုးကူညီေပးၾကရ သည့္ ပညာရွင္မ်ား)၊
ယိမ္းမင္းသမီး၊ ယိမ္းမင္းသား (ဇာတ္တစ္ဖြဲ႕၏ အက အလွပေဒသာ မ်ား ေအာ္ပရာ ျပဇာတ္မ်ားတြင္ လို အပ္သည့္ ဇာတ္႐ုပ္မ်ားကို ပံ႔ပိုးကူညီ ေပးၾကရသည့္ ပညာရွင္မ်ား)
လူရႊင္ေတာ္ (ဇာတ္တစ္ဇာတ္ရဲ႕ ဇာတ္ပို႔ႏွင့္ ရီစရာဟာသမ်ားကို တစ္ ညတာအတြက္ ပရိသတ္ရယ္ေမာ ေအာင္ အဓိကတာ၀န္ယူရသည့္ ဟာသပညာရွင္မ်ား)
ဇာတ္ပို႔ဆိုင္း (ဇာတ္သဘင္ တစ္ဖြဲ႕အတြက္ ျမန္မာမႈအနုပညာ မ်ားျဖင့္ ပံ႔ပိုးပုံေဖာ္ေပးရေသာ ပညာ ရွင္မ်ား)
ထိုကဲ႔သို႔ ျမန္မာ့ဇာတ္သဘင္ အဖြဲ႕မ်ားရဲ႕ လုပ္သားမ်ားရွားပါးလာ မႈအတြက္ လုပ္သားမ်ားထုတ္လုပ္ေပးဖို႔ စက္႐ုံတစ္႐ုံေတာ့ လိုအပ္လာေပၿပီ။
(သုံးစြဲ သူရွိၿပီး ထုတ္လုပ္ေပးမည့္ စက္႐ုံမရွိေတာ့ ပစၥည္းျပတ္သည့္ ျပႆနာ)
မည္သို႔ႀကံေဆာင္ၾကမည္နည္း . . .
ႏိုင္ငံေတာ္ရဲ႕ယဥ္ေက်းမႈ၀န္ႀကီးဌာန ယဥ္ေက်းမႈတကၠ သိုလ္ အႏုပညာဦးစီးဌာနက သဘင္ပညာရပ္နဲ႔ ေက်ာင္းဆင္းတဲ့ ကေလးေတြကို သဘင္လုပ္သား ရွားပါးမႈအတြက္အေထာက္အပံ႔ အကူအညီမ်ားေပးႏုိင္ဖို႔ ေတာင္းဆိုၾကမလား
ဒါမွမဟုတ္ ျမန္မာႏိုင္ငံသဘင္ အစည္းအ႐ုံးဗဟိုက ဦးေဆာင္ၿပီး လိုအပ္ေနတဲ့ သဘင္အတြက္ လုပ္သားအလႊာအသီးသီးမ်ားကို သင္တန္း ေက်ာင္းအသြင္ျဖင့္ ဘယ္အဖြဲ႕အစည္းမွ အားမကိုးဘဲ ကိုယ္အားကိုယ္ကိုး အေကာင္ထည္ေဖာ္ၾကမလား . . .
မည္သို႔လုပ္ေဆာင္ၾကလွ်င္ ေကာင္းမည္နည္း . . .
တစ္ခုခုေတာ့ အေျဖထုတ္သင့္ေပၿပီ သို႔မွသာ ျမန္မာ့ဇာတ္သဘင္ ေရရွည္ တည္တံ႔ခိုင္ၿမဲဖို႔ စိတ္ခ်ရေပေတာ့မည္။
(သဘင္ကို ျမတ္ႏုိးသူ တန္ဖိုး ထားသူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ စိတ္ထဲေပၚ လာတာေလး ေရးမိျခင္းသာ)
ေကာင္းေက်ာ္(လူရႊင္ေတာ္)